agiosnicolaos

  • paro

    ik ga voor het eerst naar peloponessos , maar vraag me af of ik er goed aan heb gedaan . Normaal ga ik naar lesbos. maar we wilde nu is wat anders . wie kan me het vertrouwen geven. en tips zijn natuurlijk ook welkom . Ben bevoorbeeld gek op snorkelen.

    alvast bedankt.

  • Ine

    Paro, de Peloponessos is prachtig hoor, je zult er geen spijt van krijgen. Ik weet niet of je kunt snorkelen daar want dat doen wij nooit. Maar de natuur is heel mooi. Ik neem aan dat je in Agios Nikolaos zit, dan kun je prachtige uitstapjes maken naar de ruige Mani streek, Monemvasia, Gytheon, de oude byzanthijnse stad Mystras en vooral de route er naar toe is prachtig. Het is wel allemaal ver rijden omdat het gebied zo groot is, maar de routes zijn adembenemend.

    Wij gaan dit jaar voor de 1e keer naar Lesbos, Molyvos.

  • paro

    ine

    Molyvos is echt een geweldig stadje . Ik vind het vooral in de avond er mooi uit zien. Ook als de zon onder gaat is het een betoverend gezicht.

    Een tip ga niet naar het stenen woud echt zonden van je tijd . voor de rest een geweldig eiland om naar toe tegaan . veel plezier

    gr paul en bedankt voor je tips

  • Ine

    Bedankt Paul, ik verheug me nu al op elke avond in Molyvos