Fly and drive en autohuur

  • Ruud

    Ieder jaar gaan we naar Griekenland.

    Een paar jaar geleden hebben we een Fly and drive van twee weken door Peleponnesos gemaakt.

    Het was een prachtige belevenis, maar het ging ook te snel (de hele dag reizen, aankomen en de volgende dag weer vertrekken)

    Mijn idee was dan ook hetzelfde te doen, maar dan een achtdaagse route, wat er op neer komt twee overnachtingen per overnachtingsplaats.

    Het reisbureau kan niet afwijken van hun vaste schema, dus welk reisbureau kan dit wel regelen.

    Het liefst regel ik dit met inbegrip van autohuur.

  • Ine

    Wij hebben gewoon zelf een vlucht naar Athene geboekt en een auto daar gehuurd.

    Als je niet in Augustus gaat is er echt overal plaats genoeg. Alleen het nadeel is dat je nog een hotel moet zoeken als je aankomt. Die had ik zelf thuis al gezocht en geboekt.

  • InVo

    Dat wilde ik ook zeggen: zelf regelen!

    Buiten het hoogseizoen kan het niet moeilijk zijn een logeeradres te vinden.

    Je eigen Fly and drive samenstellen. Kan je ook naar plaatsen waar je nog niet eerder ben geweest, en als je je niet te strak vastpint met van te voren besproken slaapplaatsen, ben je ook nog in staat om op een plaats langer te blijven als je dat zou willen.