Vertrektijden

  • gerrari

    Wie kan mij iets vertellen over de vertrektijden van Transavia. Zijn die vroeg in de ochtend?

    Van Arke-fly zijn ze te vinden, maar Transavia hult zich zoals gewoonlijk in nevelen, of ik zoek verkeerd.

    B.v.d. Gerrari

  • JW06

    Lekker vroeg. Om 6.00 uur al. Wel, op de heenreis, een tussenlanding op Kythira.

  • gerrari

    Wij vertrekken 24 mei, hoop dat het dan ook lekker vroeg is. Een tussenlanding nemen we dan maar op de koop toe.

    Bedankt voor je snelle reaktie.

    gr. Gerrari

  • Margo en Jan

    Wellicht wordt het deze vlucht (in ieder geval als je met Ross gaat):

    ma 24 mei HV 737 06:00 11:55 Tijdens de heenvlucht maakt u een tussenstop op Kythira

    Waar ga je precies naar toe als ik vragen mag??

  • gerrari

    Gaan naar Stoupa, app. Remvi met Sudtours.

    Appartement staat niet in de Toeristiek, op hun eigen site ziet het er goed uit, maar dat blijft dus een gok.

    Vertel eens “Margo en Jan”, was dat voorheen “Margo” op de Epirus-startpagina, of heb ik een ander voor?

    gr. Gerrari

  • Margo en Jan

    Hallo Gerrari,

    Margo en Jan was idd voorheen Margo. Jan was er altijd al hoor :), maar ik had problemen met onder Margo inloggen, dus toen heb ik er maar Margo en Jan van gemaakt. Wij gaan dit jaar, net als vorig jaar weer een paar weken naar Koroni. Koroni ligt ongeveer tegenover Stoupa denk ik, aan de andere kant van het water. Met de auto is het wel een flink eind rijden, 2 uur of zo. Een hele fijne vakantie gewenst alvast!!

  • gerrari

    Had alles een beetje nagelezen en kwam op Stoupa uit. We zijn gauw tevreden en het is Griekenland dus tegenvallen kan het haast niet.

    Jullie ook een prettige vakantie.

    gr. Gerrari