hotel Monemvassia

  • Margo

    Nooit van gehoord! En hoe kom je daar en hoelang is dat varen? Zijn er ook dorpjes op dat eiland(je) of is het bijvoorbeeld te vergelijken met Anti-Paxos?

  • Margo

    Heb ondertussen ff gegoogeld en weet al een heleboel meer van het eiland. Lijkt me ook heel leuk om naar toe te gaan. Maar ja….. we hebben al zo veel op ons programma!

  • Ine

    Ik ken het eiland zelf ook niet, maar zou er ook wel een keertje naar toe willen hoor.

    Wij hebben ook altijd zo'n overvol programma en ik vind het zo erg om dingen te schrappen, maar het is en blijft vakantie natuurlijk, dus je moet ook kunnen relaxen

  • Margo

    Relaxen doen wij ook genoeg hoor, want we vinden het ook heerlijk om niks anders te doen dan op het strand te liggen, een beetje op het terras of balkon te zitten en 's avonds lekker uit eten te gaan. Maar ja de Pelops is ook zo groot he en er is zoveel te zien!

    En dan zitten we ook nog eens in Koroni, harstikke leuk plekje, maar natuurlijk niet echt centraal gelegen.

    (En het duurt nog bijna een halfjaar eer het zo ver is….)

    groetjes,

    Margo

  • Ine

    ja wij ook hoor, voor 11 uur ‘s morgens en na 4 uur ’s middags. tussen 11 en 4 zijn we meestal op stap, met tussendoor natuurlijk ook een lunch, koffie etc op leuke terrasjes en af en toe een strandje.