Libelle

  • Janny

    Misschien een tip, de Libelle heeft een leuke aanbieding naar Peloponessos (Libelle nr. 52). (Petalidi en Chrani). Heb er geen aandelen in hoor, ga zelf naar Java/Bali.

    Fijne kerstdagen en een gezond 2010 wens ik iedereen toe.

  • InVo

    ook voor jou een gezond en reislustig 2010, Janny.

    Veel plezier op Java/Bali. (mijn ouders zijn afgelopen zomer naar Java/Bali geweest met een reisgezelschap.)

    Zelf ga ik aankomende zomer naar Corfu.

  • Janny

    Dank je wel Ingrid, jij ook een fijn 2010 en ook de lezers van deze site. Is Corfu nieuw voor jou, of ben je er al eens geweest. Zou willen vragen hoe je ouders het vonden op Java/Bali, maar ik wil geen problemen krijgen omdat het niet relevant is. ;)

  • greece67

    Ik zag die aanbieding ook in de libelle. Leek mij erg leuk.

    Ik ben toevallig afgelopen jaar naar Java/Bali geweest met Fox. Ook erg mooi. Mooi land met ontzettend aardige mensen. Mijn voorkeur ging overigens uit naar Java. Maar ik heb Griekenland toch wel erg gemist en hebben wij afgelopen september toch nog een last minute geboekt.

  • InVo

    Janny, ik lees je bericht nu pas.

    Voor mij wordt het de derde keer Corfu. (Mijn allereerste vakantie naar Griekenland was naar Corfu. Alweer 21 jaar geleden….)

    Voor mijn kinderen wordt het de tweede keer Corfu.

    V.w.b. Java/Bali vonden ze de reis best zwaar en vermoeiend (mijn moeder is 65 jaar, mijn stiefvader een aantal jaren jonger). ('s avonds laat aankomen in een hotel, maar de ochtend erop toch weer om 6 uur of zo weg moeten naar de volgende bestemming.)