hotel Monemvassia

  • Margo

    Wij willen volgend jaar een nachtje in Monemvassia slapen. Ik weet dat er een paar mooie hotels moeten zijn (ik bedoel in Monemvassia zelf dus, niet op het vasteland),. Heeft iemand daar wel eens geslapen? Wat waren de ervaringen?

  • Ine

    Hoi Margot

    Ik kijk altijd op de volgende site als ik leuke hotelletjes in Griekenland zoek en ze hebben er ook 2 in Monemvasia

    http://www.yourgreece.gr/Page/default.asp?La=1&ID=768

  • Margo

    Hoi Ine,

    Die site kende ik nog niet. Bedankt. Niet echt goedkoop natuurlijk, maar ja… hopelijk is het ook iets bijzonders dan. Jij hebt er niet geslapen begrijp ik?

    groetjes

    Margo

  • Ine

    Wij wilden er gaan slapen. Vanaf Kyhtira zouden wij via Monemvasia de Peloponessos doorrijden naar Kyllini, maar onze plannen vielen in het water omdat de boot uit de running was genomen. Toen zijn we uiteindelijk met het vliegtuid gegaan en hebben we het mooie Monemvasia moeten missen. Hopelijk een ander keertje. Ik had nog niet naar de prijzen gekeken, maar denk dat het allemaal wel duur is in het dorp.

  • Niki

    Hoi Margo,

    Ik heb er nog nooit geslapen maar ben wel vaak daar geweest.

    Erg mooi! Alleen jammer dan het veel duurder is dan andere plaatsen maarja dat krijg je…toeristische trekpleister he…

    Lijkt me wel heel mooi om daar een keer te overnachten…

    Heb je al een hotelletje gevonden?

    Groetjes,

    Niki

  • Margo

    Hallo Niki,

    Het lijkt ons ook apart om daar een keer te slapen. We zijn nog nooit in Monemvassia geweest, het ligt (meestal) toch een beetje uit de route he. Ik heb contact gehad met Malvasia Hotel, maar je kunt daar pas vanaf half april of zo reserveren.

    Maar dat gaat wel goed komen.

    Margo

  • Niki

    Hoi Margo,

    Ja lijkt me ook een hele mooie ervaring om daar te overnachten.

    Vanuit mijn geboorteplaats is het zo'n 80 km dus dat valt mee.

    Ik wil volgens jaar naar Elafonisos. Is ook leuk te combineren met Monemvasia.

    Fijne Sinterklaasavond als je het viert!

    Liefs,

    Niki

  • Margo

    Je hebt het over Elafonisos, maar dat zegt me eerlijk gezegd niks! Wat en waar is dat?

    groetjes, Margo (noch Sint, noch Piet vanavond)

  • Rene Konijnenberg

    Deze kan ik je aanraden: Hotel Byzantino…0030 27320 61351 midden in het oude Monemvassia… ze hebben geen website maar via google krijg je misschien toch een idee. Het hotel bestaat uit een aantal prachtig gerenoveerde oude huisjes.

  • Ine

    Elafonisos is een piepklein eiland vlak onder de Peloponnesos met prachtige stranden